Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

40 μερες για τα χριστουγεννα

Ο γιος μου εδω και πολλες μερες μου ζητουσε να στολισουμε χριστουγεννιατικο δεντρο για να βρει τον δρομο πιο γρηγορα ο αγιος βασιλης...

Εχτες λοιπον του καναμε το χατηρι 40 μερες πριν τα χριστουγγενα στολισαμε το δεντρο....

Η αληθεια ειναι οτι πρωτη φορα στολισαμε τοσο νωρις αλλα δεν με πειραζει εξαλλου μου αρεσουν και εμενα οι γιορτες και εννοειται ο μικρος μου το καταχαρηκε...

Εμενα αυτο μου αρκει...

Εννοειται οτι ακουσα τα γνωστα απο τωρα? μα ειναι νωρις ακομα...

Οι γιορτες εγω πιστευω ειναι οπως θες εσυ...

Εμενα προσωπικα μου αρεσουν πολυ οι γιορτες..

Αρα τι και αν στολισεις 2 μηνες πριν τι 1 μηνα τι 1 βδομαδα πριν ειναι τι θες εσυ και πως νιωθεις...

Και μην ξεχναμε ειδικα για τα παιδια ειναι οι γιορτες και τις περιμενουν ολον τον χρονο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου