Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Η δικη μου αληθεια για τα αγορια..!!!

Καποτε μου ελεγαν οτι αμα εκανα αγορι θα ειναι στον κοσμο του και θα τα θελει ολα στο χερι...

Εγω εχω να πω οτι ολα αυτα δεν ισχυουν...

Ο γιος μου ειναι το πιο γλυκο αγορι που εχω δει...

Ειναι γλυκος, τρυφερος, συναισθηματικος...

Δειχνει και λεει τα συναισθηματα του οποια και αν ειναι αυτα...

Εννοειται πως εμενα με λιωνει καθε φορα με τα γλυκολογα του....

Με κανει να νιωθω ομορφα και οτι ενταξει κανω λαθη αλλα εχω κανει και αρκετα σωστα...

Οποτε παμε καπου και υπαρχουν λουλουδια παντα μου κοβει και μου τα φερνει...

Δεν ξερω πως θα ειναι οταν μεγαλωσει αλλα τωρα ειναι το πιο γλυκο και ρομαντικο αγορι...

Αυτο που μου αρεσει στον γιο μου ειναι οτι δεν κραταει κακιες, θελει να προσφερει στους αλλους και αγαπαει αληθινα...

Γιε μου σου ευχομαι παντα η ζωη σου να ειναι γεματη απο ανθρωπους που σε αγαπανε και να αγαπας και να αγαπιεσαι....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου