Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Οι κουμπαριες

Σημερα λεω να σας μιλησω για τις κουμπαριες που εχω κανει και το ποσο τυχερη ειμαι...

Εχω ακουσει συχνα για κουμπαριες που γινονται κατι σαν αναγκαστηκα...

Εγω δεν το καταλαβα αυτο ποτε..

Πως γινεται να εχεις παντρεψει ενα ζευγαρι η να εχεις βαφτησει ενα παιδακι και να εισαι αδιαφορος και χαμενος...

Εμεις ευτυχως ειμαστε πολλοι τυχεροι με τον αντρα μου τα παιδια που μας παντρεψαν βαφτησαν και τον γιο μας και ειναι εκει και σε μας και στο παιδι μου που εχει ερωτα ειδικα με την νονα του...

Εγω εχω να πω οι εχω τρελει αγαπη στα παιδια που τα παντρεψαμε και αλλα και στους κουμπαρους μας που βαφτησαμε....

Η αποψη μου ειναι οταν κανει ενα τοσο μεγαλο βημα να το κανεις και να μπορεις να εισαι εκει μαζι τους, ειδικα οταν στην μεση υπαρχει ενα παιδι...

Γιατι τα παιδια δν θελω τα δωρα απο τους νονους αλλα τους θελουν εκει διπλα τους να νιωθουν την αγαη τους...

Γι αυτο τον λογο καλο ειναι να σκεφτομαστε πολυ καλα ποιους κανουμε κουμπαρους μας και νονους των παιδιων μας....

Ειναι ενας ιερος δεσμος αγαπης που θα υπαρχει οσο εμεις τον κραταμε ζωντανο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου