Τρίτη 4 Απριλίου 2017

χειροποιητες δημιουργιες με αγαπη

Φετος μου ζητησε ο βαφτησημιος μας μια απλη λαμπαδα με την ομαδα του....

Και η νονα βεβαια εψαξε να βρει την πιο ωραια...

Και εννοειται και για την βαφτηστηρα μου....

Βρηκα τυχαια την claudia μου εφτιαξε οτι εψαχνα και οτι ειχα στο μυαλο...

Λαμπαδες απλες αλλα και ομορφες...

Βεβαια βρηκα και κατι που μου ειχε ζητησει ο γιος μου και δεν εβρισκα πουθενα...

Λοιπον που λετε ο γιος μου ηθελε βουρτσα να χτενιζει τα μαλλια του αλλα την ηθελε με σχεδιο...

Κατι σαν να ψαχνω ψηλους σε αχυρα ενα πραγμα...

Μου εφτιαξε με τον αγαπημενο του mcqueen και την εχει ερωτευτει την δειχνει σε ολους και μονο που δεν κοιμαται και με αυτην...

Με την claudia ειχα μια αψογη συνεργασια και εννοειται οσο εχει εμπνευση θα εχει και εμενα εκει να με τρελενει με της δημιουργιες της...

Πατηστε στο λινκ για να δειτε τις χειροποιητες δηιουργιες με αγαπη που ειναι ονομα και πραγμα...

https://www.facebook.com/groups/1633826246845376/?fref=ts







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου