Δευτέρα 12 Ιουνίου 2017

Πριν καποια χρονια

Σημερα θα σας πω μια ιστορια αληθινη...

Πριν καποια χρονια συγκεκρινενα 11 ηταν ενα αγορι και ενα κοριτσι...

Γνωριστηκαν μεσω ενος γνωστου και απο τοτε ειναι μαζι...

Και ας εχουν περασει ευκολα αλλα και δυσκολα αυτοι ειναι ακομα ερωτευμενοι και αγαπημενοι...

Οσα τα χρονια περνανε αυτο το ζευγαρι η αγαπη τους δυναμωνει ολο και πιο πολυ...

Και πριν 4,5 χρονια εφεραν στον κοσμο τον καρπο του ερωτα τους....

Και οσοι καταλαβαν μιλαω για μενα και τον αντρα μου...

Ναι εχω να δηλωσω οτι δεν μπορω χωρις τον αντρα μου και πλεον χωρις τους αντρες μου...

Δεν ξερω αν το παθαινουν και αλλες αλλα εγω οταν λειπει καποιος απο τους δυο δεν μπορω να κοιμηθω...

Ερωτας ειναι αυτος οχι αστεια...

11 χρονια αγαπης...και αυτα ειναι μονο η αρχη...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου