Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Cars 3

Εχτες ηταν ημερα ταινιας και δεν θα μπορουσε να ηταν αλλη απο τα cars 3...

Το θηριακι μας εχει ερωτα με αυτα...

Εγω σαν αγορομανα που ειμαι ακολουθω και μπορω αν πω οτι μου αρεσε πιο πολυ απο τα αλλα δυο...

Ειναι λιγες οι ταινιες που περνανε και μηνυματα βεβαια στα τοσο μικρα παιδια οχι τοσο αλλα μπορουνε εμεις να το εξηγησουμε οσο πιο απλα μπορουμε...

Ας ξεκινησουμε απο την υποθεση...

Παραγκωνισμενος απο μια καινουργια γενια απιστευτα γρηγορων αυτοκινητων, ο κεραυνος μακουιν, ξαφνικα μενει εκτος του αθληματος που τοσο αγαπαει. Για να ξαναμπει στο παιχνιδι, θα χρειαστει την βοηθεια της προθυμης νεαρης τεχνικου, κρουζ ραμιρεζ, που εχει ενα δικο της πλανο για τη νικη, την εμπνευση του ντοκ χαντσον, αλλα και μερικες εντελως απροσδοκητες ιδεες. Και θα αποδειξει τελικα οτι ο αριθμος 95 δεν εχει ακομα ξοφλησει, καθως η μεγαλυτερη πιστα αγωνων του piston θα δοκιμασει την καρδια ενος πρωταθλητη.

Θα σας πω μονο ενα τελευταιο ο γιος μου σημερα μου ειπε μαμα μου αρεσε που ειδα τον μακουιν να χορευει και στο τελος που χτυπουσα παλαμακια....

Οπως ολοι ξερουμε τα παιδια ειναι ο πιο σωστος κριτης και δυσκολος...

Ευχομαι οποιος δει την ταινια να του αρεσει..!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου