Κυριακή 14 Μαΐου 2017

Χρονια πολλα μανουλες...!!!

Σημερα λοιπον γιορταζουν ολες οι μανουλες του κοσμου...

Για μενα οι μανουλες ειναι ηρωιδες...

Κανουν τα παντα και ας πονανε...

Μονο και μονο για να παρουν μια αγκαλια και ενα χαμογελο απο το αγγελουδι τους...

Για μενα αυτο εχει την μεγαλυτερη αξια στην ζωη....

Οι μητερες ειμαστε φτιαγμενες για να παλευουμε καθημερινα...

Να δινεις χωρις ανταλλαγμα...

Πριν μερες μου εφερε το δωρο μου που φτιαξανε στο σχολειο το αγορι μου...

Μου αρεσε που ενω το ετοιμαζαν μου το περιεργαφε...

Μαλιστα μου ειπε το εβαψα μωβ γιατι του αρεσει...

Εβαλε και χρυσοσκονη σαν στεμα για μενα λεει...

Εμενα με λιωνει δεν θα πω ψεματα...

Και το χαιρομαι και το απολαμβανω οσο τιποτα...

Προσπαθω να τα χορτασω οσο θα μου τα προσφερει....

Σημερα βεβαια πηρα και το λουλουδι μου εννοειται οπως παντα...

Χρονια πολλα μανουλες να ειμαστε παντα δυνατες..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου