Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Πρωτο μπανιο

Την κυριακη ηθελαν οι αντρες μου να παμε θαλασσα...

Αντε λεω παμε...

Εγω εννοειται δεν ειχα σκοπο να μπω για κανενα λογο ειναι αρκετα νωρις για μενα...

Ο μικρος μας την βρηκε παγωμενη αλλα επειδη λατρευει την θαλασσα μπηκε...

Βεβαια ειχε λιγο κυμα και δεν τον αφησε να παιξει οπως θα ηθελε...

Εγω αμα δεν κανει 40 αρια δεν μπαινω ειμαι αρκετα κρυουλιαρα μπορω να πω...

Εγω το ποδι για δοκιμη εβαλα και κρυωνα οχι να εμπαινα...

Δεν ξερω πως ειναι οι αλλες θαλασσες που βλεπω οτι μπαινουν και αν ειναι πιο ζεστες εμεις εκει που παμε ειναι ακομα και τον αυγουστο δροσερες εως και κρυες...

Το αγορι μας ενθουσιαστηκε γιατι δοκιμασε τα μαγιο του και επελεξε μονος του πιο θα βαλει...

Εβαλε το μαγιο του και το καπελο του πηρε και τα παιχνιδια του και ετοιμαστηκε για να παει...

Η αληθεια ειναι πως δεν θα πηγαιναμε αλλα το ηθελε αρκετα και μπορω να πω για τετοια εποχη και καιρο ειχε αρκετο κοσμο...

Αυτη η εποχη ειναι ωραια οταν δεν εχει πολυ κοσμο στην παραλια αλλα το προβλημα ειναι οτι ειναι κρυα η θαλασσα...

Ολα τα πιτσιρικια μπαινανε με τοση ανεση στην θαλασσα και ας ηταν κρυα...

Το πρωτο το εκαναν τωρα για το δευτερο οταν αποφασισει ο καιρος θα δουμε...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου