Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Πρωινο μαθημα

Σημερα το θηριακι μου ειχε ορεξη να παιξουμε με τα αμαξακια του...

Επελεξε να παιξει μονο οσα εχουν σχεση με την ταινια cars...

Με τον μακουιν εχουμε ερωτα γιαυτο εχουμε και τοσους πολλους...

Οσες φορες εχω αναλογιστει ποσα λεφτα εχουν φυγει με ποιανει η καρδια μου....

Προσπαθω να μην το σκεφτομαι και ειδικα οτι βγαινει καινουργια ταινια αρα και καινουργια παιχνιδια....

Σημερα λοιπον με εβαλε να τα βαλουμε στην σειρα και να κανουν αγωνες και να παιξουμε κουκλοθεατρο...

Η αληθεια την εχω γλυτωσει αρκετες φορες με την δικαιολογια ειμαι κοριτσι και ετσι παιζει με τον μπαμπα του....

Με τον μπαμπα μας παιζουμε με τις ωρες σαν κουκλοθεατρο και λεγοντας αρκετες ιστοριες που τα αγορια του σπιτιου εχουν αρκετη φαντασια...

Μαλιστα παρατηρησαμε οτι οσουν μακουιν εχει καποιοι χαμογελανε και καποιοι οπως λεει και ο γιος μου δινουν φιλακια...

Και εγω ετσι θα το ελεγα η αληθεια ειναι...

Καθε μερα με ρωταει ποτε θα παμε στον σινεμα να δουμε την ταινια...

Ελπιζουμε να ειναι οπως και οι προηγουμενες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου