Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Ζωγραφικη..!!!

Λεω σημερα να σας μιλησω για εμενα...

Απο μικρη λατρευα την μουσικη και την ζωγραφικη...

Αποφασισα να φτιαχνω διαφορα για τον γιο μου...

Αλλα παντα ηθελα να εχει με το ονομα του..

Ειπα λοιπον να κανω το χομπυ επαγγελμα...

Φτιαχνω καδρακια με ζωγραφιες και το ονομα στα παιδακια...

Δεν το κανω σαν επαγγελμα οσο για την ρα που μου προσφερεει οταν τα βλεπω χαρουμενα....

Ολα τα πιτσιρικια οταν βλεπουν στο δωματιο του το αγαπημενο τους ηρωα ξετρελενονται...

Βεβαια να πω οτι εχω και τον πιο αυστηρο κριτη στο σπιτι...

Τον γιο μου...

Αν και 4,5 χρονων εχει μια γνωμη για ολα...

Παντα θα μου πει αν δεν του αρεσει κατι...

Μου αρεσει κιολας αρκετα...

Γιατι η αληθεια δεν ειναι τελεια αλλα προσπαθω να τα κανω οσο πιο καλα μπορω...

Και γιαυτο το λογο δεν προσπαθω να βγαλω χρηματα απο αυτο δηλαδη να βγαζω μονο τα εξοδα μου...

Πιστευω οτι και ολα τα χρηματα του κοσμου να ειχα δεν θα γινομουν χαρουμενη αμα δεν εβλεπε παιδακια χαμογελαστα...

https://www.facebook.com/vasopitaratsiliou/

Εδω μπορειτε να με βρειτε οσοι θελετε...

Θα χαρω πολυ να κανω και τα δικα σας παιδακια χαρουμενα...!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου