Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

Γνωριμία

Γεια σας,

Είμαι η Βάσω είμαι μαμά ενός αγοριού 3,5 χρονών.

Η δημιουργία του blog ήταν απλά για να φτιάξω ένα μέσω για να γράφω και εγώ την εμπειρία μου ως νέα μαμά.

Δεν θα σας πω ότι είναι όλα ρόδινα όπως μπορεί να μας τα παρουσιάζουν κάποιες άλλες μανούλες.

Το δικό μου το αγοράκι είναι  όπως τον λέμε θηρειάκι.

Γεννήθηκε το 2012 πρόωρα μόλις 33 εβδομάδων αν και πρόωρο μωρό ήταν 49 πόντους και 2140 κιλά.

Συγκριτικά με τα άλλα μωράκια εκεί στην μονάδα ήταν το πιο μεγάλο.

Εγώ γέννησα με καισαρική και ολική νάρκωση και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην τον δω κατευθείαν αλλά την επόμενη μέρα.

Αυτά τα 3,5 χρόνια είναι η μόνη μου ασχολία γι'αυτό αποφάσισα να ξεκινήσω να γράφω.

Αν και με τρελαίνει αρκετές φορές με ένα του χαμόγελο, με ένα του φιλί το ξεχνάω στο λεπτό.

Έγινα μαμά σε μικρή ηλικία ήμουν μόλις 21 χρονών όταν έμεινα έγκυος, παντρεύτηκα και έμεινα έγκυος, το θέλαμε πολύ και οι δυο.

Βέβαια όπως θα ακούτε πολλές την φράση άντε κανε και ένα δεύτερο, πλέον τους απαντάω πως είμαι μικρή και έχω χρόνια μπροστά μου άμα θελήσω κάποια στιγμή.

Αν και να σας πω δεν ξέρω άμα πραγματικά θέλω δεύτερο, εντάξει δεν νομίζω ότι θα γίνει κάτι απλά λένε για παρέα, βέβαια όπως και εσείς έτσι και εγώ έχω ακούσει πολλές ιστορίες για αδέρφια που σφάζονται τόσο μικρά όσο και μεγαλώνοντας.

( όποια μανούλα θέλει μπορεί να μου στείλει να βάλουμε και την δική της ιστορία)

Προς το παρόν γεια σας από μένα...!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου