Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

θεμα αναπτυξεις παιδιου

Καλημέρα, σήμερα λέω να σας πω για ένα θέμα που με άγχωσε.

Εμένα ο γιος μου άργησε να βγάλει δόντια σχετικά, άργησε να περπατήσει και άργησε να μιλήσει καθαρά. Για μένα πάντα όλα αυτά και για τους γύρω μας.

Θυμάμαι η πρώτη του λέξη ήταν μπαμπάς και ήταν 7 μηνών πιστεύω πως ήταν καλά για μένα.

Περπάτησε και έβγαλε το πρώτο του δοντάκι μετά που χρόνισε.

Θυμάμαι να μου λένε γνωστοί ακόμα δεν μιλάει καθαρά? Ακόμα δεν περπάτησε? Ακόμα να βγάλει δόντια?

Εντάξει μπορώ να πω ότι όλο αυτό ήταν πολύ αγχωτικό, θυμάμαι πως σκεφτόμουν μήπως το παιδί μου έχει κάποιο πρόβλημα και εγώ δεν το πήρα χαμπάρι.

Να πω ότι ο μικρός μου ήταν από έξι μηνών αρκετά δραστήριο μωρό, μουσούλησε 8 μηνών.

Τον είχα και στην στράτα γιατί στα χέρια δεν βαστιόταν άλλο ήθελε να χοροπηδάει και να τρέχει.

Εντάξει θυμάμαι ακόμα την χαρά όταν ήταν μέσα στην στράτα και έτρεχε σε όλο το σπίτι, τρελαινόταν. Βέβαια πλέον οι περισσότεροι γιατροί λένε όχι στην στράτα, εμένα πάλι η παιδίατρος μας δεν μας την απαγόρευσε ποτέ και γενικά δεν μας έχει απαγορεύσει κάτι τόσα χρόνια.

Να σας πω και κάτι εγώ έχω ακούσει και από παλιά οι γιατροί δεν ήταν τόσο πολύ στο να σου απαγορεύουν πράγματα.

Τελικά που λέτε μετά τον χρόνο μου έφυγαν όλα τα άγχη γιατί ο μικρός μου λίγες μέρες μετά τα γενέθλια του έβγαλε το πρώτο του δοντάκι και δειλά δειλά έκανε και τα πρώτα του βηματάκια.

Η ομιλία του καθάρισε τελείως όταν τον έστειλα στον παιδικό περίπου 22 μηνών, μάλλον με τις δασκάλες του και με τα άλλα παιδάκια λύθηκε η γλώσσα του.

Πλέον όσο το σκέφτομαι λέω εντάξει τι έκανα και τι καθόμουν και τους άκουγα. Το κάθε παιδί είναι διαφορετικό και θέλει τον χρόνο για όλα.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου