Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Σχολική γιορτή

Σήμερα κάναμε την σχολική γιορτή στον παιδικό του χρόνου και επίσημα το αγόρι μου θα είναι προνήπιο.

Φτιάξανε ένα καρπούζι συγκεκριμένα το ζωγραφίσανε, στίψανε λεμόνια για να φτιάξουν λεμονάδα και ζωγραφίσανε ένα ψαράκι.

Η χαρά του σήμερα που πήγαμε όλοι μαζί και τον είδαμε να φτιάχνει τις κατασκευές του και να παίζει με τους συμμαθητές του ήταν απερίγραπτη.

Σκεφτόμουν ότι από πέρσι που πήγε έμαθε τόσα πολλά, διασκέδασε και έπαιξε με άλλα παιδάκια εμένα μου αρκεί.

Ο χρόνος περνά τόσο γρήγορα και δεν το καταλαβαίνουμε τελικά..

Σε δυο χρόνια θα πάει δημοτικό ήδη το σκέφτομαι και λέω πότε πέρασε ο καιρός, πότε ήταν ένα τόσο δα πλασματάκι που με κοίταζε στα μάτια και περίμενε απλά από μένα μία αγκαλιά και ένα φιλί και τώρα έρχεται και με παίρνει αγκαλιά και μου λέει τόσο ωραία λόγια που εννοείται λιώνω.

Την ώρα που πηγαίναμε στην γιορτή σκεφτόμουν ότι του χρόνου θα πει και το πρώτο του ποίημα και θα νιώσω τόσο περήφανη και συγκινημένη.

Η αλήθεια είναι ότι το δηλώνω είμαι χαζομαμά  και δεν μπορώ πάντα να του κρατάω τα νεύρα μου όταν τον μαλώνω και γελάω.

Αλλά το θέμα είναι αυτά χαρούμενα και ευτυχισμένα και ας μας τρελαίνουν με τις σκανταλιές τους....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου