Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

Διακοπες

Το θέμα μου σήμερα είναι οι διακοπές ή και οι εξορμήσεις έστω για 2-3 μέρες  που πρέπει να πάρεις όλο το σπίτι και στην τελική δεν θα τα χρησιμοποιήσεις και όλα αυτά αλλά άμα δεν τα έχεις θα τα αναζητήσεις.

Ειδικά όταν έχεις και μικρό παιδί και λερώνεται ή βρέχεται συνέχεια είναι πρόβλημα...

Αλλά και πολύ διασκεδαστικό για εκείνα... Η εξερεύνηση στην φύση πιστεύω είναι η καλύτερη εκμάθηση... και το καλύτερο παιχνίδι..

Ευτυχώς το καλοκαίρι στεγνώνουν εύκολα τα ρούχα έτσι και να τα λερώσουν όλα θα βρουν καθαρά.

Εγώ σαν παιδί έπαιζα αρκετά στον κήπου του εξοχικού μας...

Ο γιος μου πάλι του αρέσει να παίζει στον κήπο αλλά χωρίς να λερώνετε....

Εγώ πάλι από μικρή αντιπαθούσα τα έντομα ειδικά αυτά που τσιμπάνε αλλά με τον μικρό έχω χειροτερεύσει, μάλλον επειδή δεν θέλω να τσιμπήσει τίποτα τον μικρό...

Πριν κάνω τον μικρό έλεγα εγώ θα τον αφήνω ελεύθερο να παίζει , εννοείται πως τον αφήνω αλλά τρέχω και εγώ από πίσω για σιγουριά....

Τελικά η ισχύει αυτό πυ λένε μόνο όταν κάνεις δικά σου παιδιά θα καταλάβεις τις άλλες μαμάδες...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου