Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Το αγαπημενο μου μαγαζι..!!!

Σημερα λεω να σας πω για ενα μαγαζι που βρισκετε στην περιοχη μου...

Τον κυριο Γιαννη που εχει το μαγαζι τον ξερω χρονια αν θυμηθω απο τοτε που πηγαινα δημοτικο...

Τα τελευταια χρονια αποφασισε να ανοιξει μαγαζι με ρουχα...

Λοιπον να ξερετε εχει γινει το αγαπημενο μου...

Οταν παω εκει παντα κατι θα βρω να παρω...

Και εννοειται προτιμω να πηγαινω σε ανθρωπους που ξερω...

Εχει το στιλ που μου αρεσει και εννοειται πολυ οικονομικα πραγματακια...

Εχει που λετε ρουχα, τσαντες, καλλυντικα, αρωματα και κοσμιματα κ.α....

Εμενα μου αρεσει γιατι εχει και καλα ρουχα και πανω απο ολα ειναι οικονομικα..

Ειδικα για εμας τις γυναικες που θελουμε συχνα να ψωνιζουμε και να περιποιομαστε τον εαυτος μας ολες κατι τετοιο ψαχνουμε...

Οποια κοπελα βρεθει στην περιοχη να παει να δει και να μου πει εντυπωσεις....

Και μπορειτε να μπειτε στο σιτε που εχει στο facebook να δειτε καποια απο αυτα τα ωραια που εχει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου