Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Το ανχος της μανας...!!!

Μετα τα 3 αρχισα να ανχονομαι μηπως κανω κατι λαθος...

Αλλα παιδακια γνωριζαν τους αριθμους, μετρουσαν ακομα και ζωγραφιζαν...

Τελικα μιλησα με την δασκαλα του γιου μου και με ηρεμισε...

Θυμαμαι να μου λεει δεν χρειαζεται σε αυτην την ηλικια πρεπει μονο να ζωγραφιζουν και να παιζουν οπως μπορουνε...

Και αυτο εκανα...

Φετος με την δασκαλα μας που την λατρευει ο μικρος ειμαι πολυ ευχαριστημενοι...

Τους μαθαινει ζωγραφιες, να αναγνωριζουν τους αριθμους ακομα και το τραγουδακι με την ΑΒ του εμαθε..

Καθε βδομαδα θα πανε στην κουζινα του σχολειου και φτιαχνουν γλυκα...

Εννοειται πως ο μικρος μας αποφασισε να γινει ζαχαροπλαστης...

Πριν ενα μηνα ηθελε ποδοσφαιριστης...


Τον αλλον μηνα δεν ξερω...

Η αληθεια ειναι πως του αρεσει πολυ να βοηθαει ειδικα οταν ειναι για το μαγειρεμα...

Γενικα μου αρεσει η δασκαλα του γιατι τους εχει ελευθερια να εκφραστουνε...

Σημερα τους εβαλε και ζωγραφισαν ενα δεντρο στον τοιχο του σχολειου...

Η αληθεια ειναι πως και εγω το ειχα σκεφτει να βαψουμε το δωματιο και να τον αφησω να το ζωγραφισει μονος του...

Ειμαι σιγουρη πως θα του αρεσε...

Θελει να πηγαινει με χαρα και εμενα αυτο μου αρεσει...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου