Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Μαρτης

Ηρθε ο Μαρτης αλλα μαζι με αυτον ηρθε και η ανοιξη..

Η ανοιξη ειναι η πιο ομορφη εποχη ολα ανθιζουν και μας ετοιμαζει για το καλοκαιρι που εγω προσωπικα λατρευω...

Λοιπον σημερα λεω να μιλησουμε για το εθιμο του Μαρτη που εγω το κανω και σημερα...

Για τον Μαρτη λενε οτι απο την 1η εως της 31 θα πρεπει τα παιδια να φορανα στον καρπο τους ενα βραχιολακι...

Το βραχιολακι να ειναι φτιαγμενο απο κοκκινη και ασπρη κλωστη...Και αυτος λεγεται Μαρτης...

Συμφωνα με τις παραδοσεις μας ο Μαρτης προστατευει τα παιδια απο τον πρωτο ηλιο της Ανοιξης για να μην καουν...

Το βραχιολακι αυτο το βγαζουν στο τελος του μηνα και το αφηνουν πανω στα δεντρα για να ερθει το πρωτο χελιδονι να το παρει και να φτιαξει την φωλια του...

Εμεις εως και σημερα το κανουμε και το εξιγουμε στα παιδια μας...

Το βραχιολακι ο καθενας μας μπορει να τον διακοσμησει οπως εκεινος επιθυμει...

Εγω φετος φοραω δυο εναν τον πηρα ετοιμο και τον αλλον τον εφτιαξα μονη μου...

Με ματακια και τα αρχικα απο τους αντρες μου....

Καλο μηνα...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου