Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

Το αυτοκολλητακι μου..!!

Το αυτοκολλητακι μου ειναι ο γιος μου 4 χρονων...

Δεν ξερω αν εχει καποια σχεση οτι ειναι αγορι και ενας...

Παντως παμε παντα και παντου μαζι...

Αγκαλιες, φιλια, χαδια...

Οπως λεω με ξεζουμιζει...

Σας κανουν και εσας αγκαλια τα μικρα σας και νιωθεται οτι κυριολεκτικα πνιγεστε η μονο εγω??

Δεν λεω μου αρεσει γιατι δεν ξερω αμα μεγαλωσει πως θα ειναι και τι θα θελει...

Καποιοι μου λενε ακομα κοιμαστε μαζι??

Η απαντηση μου ειναι ναι...

Μου αρεσει που κοιμομαστε αγκαλια, μου αρεσει να ακουω την ανασα του..

Και νιωθω οτι το εχει αναγκη και αυτος...

Δεν θα εκανα κατι αμα δεν το ηθελε και εκεινος...

Αν και εχει κρεβατι δεν θελει να ειναι μονος του...

Και ετσι εχουμε μετατρεψει την κρεβατοκαμαρα μας συν ενα ακομα κρεβατι παιδικο κολλητο με το δικο μας και ειμαστε ολοι ευχαριστημενοι...

Το αυτοκολλητακι μου καποια στιγμη θα μεγαλωσει και θα ανοιξει τα φτερα του γιαυτο απολαμβανουμε ο ενας τον αλλον...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου