Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Γωνια αγαπης...!!!

Σημερα λεω να σας μιλησω λιγακι για μενα και το σπιτι μου...

Μου αρεσουν οι φωτογραφιες παρα πολυ, τα αλμπουμ και οι κορνιζες...

Θελω το σπιτι μου εχει παντου φωτογραφιες απο προσωπα που αγαπαω...

Ομως υπαρχει και ενας πινακας που εχω καρφιτσωσει επανω ολες τις ευχετηριες καρτες που μου εδωσαν στον γαμο μου...

Αυτες τις καρτες τις λατρευω γιατι ειναι απο μια ξεχωριστει μερα για εμενα...

Παντρευτηκα με τον αντρα της ζωης μου...

Ολες οι ευχες ειναι τοσο ομορφες ακομα και ενα απλο να ζησετε απο ανθρωπος που θες εκεινη την ημερα γιατι ξερεις οτι το νιωθουν και αυτο μετραει περισσοτερο...

Και γι' αυτον τον λογο θελω να της εχω σε μερος ωστε να της βλεπω καθημερινα...

Στο σπιτι μας ο καθε ενας εχει την δικη γωνια...

Μπορει το σπιτι μας να ειναι μικρο αλλα ειναι ομορφο και ζεστο απο την αγαπη που βαλαμε να το φτιαξουμε να εχει και των τριων τις πινελιες τους..

Για μενα αυτο εχει αξια οχι να φτιαχνεις ενα σπιτι φτιαγμενο απο εναν αλλα απο ολους που μενουν μεσα...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου