Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Η βαφτιση μας..!!

Σημερα λεω να μοιραστω μαζι καποιες απο τι λεπτομερειες της βαφτισης του γιου μας...

Λογο οτι ειναι αγορι αποφασισε ο μπαμπας μας το θεμα και δεν θα ηταν αλλο απο την αγαπημενη του ομαδα μιας και ειναι αγορι...

Μιας και οι νονοι μας ειναι ιδια ομαδα ακομα και τα βαφτιστικα μας ειχαν αναλογο θεμα....

Το θεμα μας ηταν η μπαλα...

Ακομα και στην μπομπονιερα μας υπηρχαν λεπτομερειες ποδοσφαιρου και χρωματος...

Ηθελα κατι για να μεινει και να μην πεταχτει...

Ηταν ενα κουτακι και ειχε δεμενο ενα μπρελοκ με μια μπαλιτσα και ενα παπουτσακι ποδοσφαιρου...

Το προσκλητηριο μας ειχε θεμα ακομα και το στοιχακι ποδοσφαιρικο και ειχαμε και την φωτογραφια του μικρου ντυμενο ποδοσφαιριστη....

Οποιος το εβλεπε του αρεσε και οσα σπιτια εχω παει καπου το εχουν κρεμασμενο....

Εμεις παλι το καναμε και σε καμβα καδρο να το εχουμε στο σπιτι....

Στον γαμο μου ειχα φτιαξει μονη μου τις μπομπονιερες στην βαφτιστη ειπα να τις παρω ετοιμες και η κοπελα που μου τις ειχε φτιαξει ειχε κανει παρα πολυ καλη δουλεια...

Εγω δεν ειχα παιδικες μπομπονιερες οπως κανουν οι περισσοτεροι γιατι ειχα και εδινα καραμελες και το γλυκο μας ηταν παγωτο...

Ειχαμε φερει παγωτατζη και το ευχαριστηθηκαν ολοι γιατι η βαφτιση ειχε γινει μεσα στον αυγουστο...

Ο μικρος μου λατρευει να βλεπει το βιντεο που ειχαμε τραβηξει απο την βαφτιση του γιατι ηταν διαφορετικη...

Ο παππας δεν ειχε ξαναδει παιδι που ειτε να κλαιει η να καθετε εκεινος μολις τον βουταγε η τον εβγαζε απο την κολυμπηθρα εκεινος γελουσε...

Απο μικρος λατρευει το νερο...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου