Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Κατι χειροποιητο

Σημερα λεω να σας πω για μια κοπελα χρυσοχερα και δημιουργικη...

Την μαρουλα...

Η μαρουλα ειναι μια κοπελα με πολυ ταλεντο στο να φτιαχνει χειροποιητα πραγματα...

Εμενα προσωπικα μου εχει φτιαξει την πρωτη λαμπαδα της βαφτηστηρας μου και τωρα την τελεια στεφανοθηκη μου...

Εγω παντα εψαχνα μια στεφανοθηκη που να μου αρεσει του εμποριου δεν μου αρεσε καμια...

Και εκει ηρθε η μαρουλα να με εντυπωσιασει με τις δημιουργιες της...

Αυτο το κοριτσι ειναι το πιο εξυπηρετικο κοριτσι που υπαρχει...

Σε βοηθαει και σου δινει ιδεες πως να τα κανεις ακομα πιο καλυτερα..

Εννοειται πως τωρα περιμενω πως και πως τις υπεροχες λαμπαδες της...

Ψαξτε την στο facebook να δειτε την υπεροχη δουλεια της...

Marani custom made - Δωρισε κατι χειροποιητο
https://www.facebook.com/maroulapresents/
Οριστε η φανταστικη στεφανοθηκη μας...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου