Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Οι βαλεντινοι μου

Λογο της ημερας ειπα να γραψω για τους βαλεντινους μου...

Και δεν ειναι αλλοι απο του αντρες της ζωης μου τον γιο μου και τον αντρα μου....

Ο αντρας μου ειναι ο βαλεντινος μου εδω και 128 μηνες και ο γιος μου εδω και 50 μηνες...

Ειμαι τυχερη γιατι με δυο αντρες μεσα στο σπιτι μου δειχνουν την αγαπη τους καθε μερα και απο πολυ....

Και εγω βεβαια κανω τα παντα για εκεινους και αυτοι για εμενα...

Ειναι ωραια να παιρνεις αγαπη αλλα και να δινεις...

Η αγαπη βρισκεται στα απλα και καθημερινα πραγματα οχι στην μια μερα...

Μου ελεγαν καποτε αμα κανεις γιο θα σε τρεχει ολη μερα και θα μαζευεις...

Και εγω τους διαψευδω...

Εχω αρκετη βοηθεια και απο τους δυο αντρες μου και αμετρητη αγαπη...

Ο γιος μου καθε μερα μου λεει αρκετες φορες την λεξη σε αγαπω και την νιωθει...

Εμενα με λιωνει βεβαια....

Και να θυμαστε τον βαλεντινο τον εχουμε μεσα μας και οχι στην μια μερα...

Ευχομαι σε ολους να βρουνε η να εχουνε εναν η πολλους βαλεντινους...






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου